Welkom bij Stichting Narcis!

We heten je van harte welkom op onze website. Bij Stichting Narcis streven we ernaar om Arabische vrouwen in Leiden en omgeving te ondersteunen, versterken en hun participatie te bevorderen. Ontdek hier hoe we werken aan verbinding, inclusie en emancipatie.

Wie zijn wij?

Bij Stichting Narcis streven we naar het creëren van een inclusieve gemeenschap waarin Arabische vrouwen volledig kunnen participeren en hun volledige potentieel kunnen benutten. Ontdek hier wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan. Samen werken we aan een betere toekomst.

Ontdek meer
  • Stichting Narcis
  • foto13
  • foto15
  • foto10
  • foto24
  • foto21
  • foto04
  • foto03
  • foto11
  • Vrouwen Stichting Narics Tafel Cadeau
  • Vrouwen Stichting Narcis Tafel Cadeau Hartjes
  • Voorbereiding Iftar Yvonne
  • Harira soep maken iftar 2023
  • oud bestuur
  • Foto DoeBeurs 5

Verbinden, Inspireren en Samen Groeien

Sinds 1983 zetten wij ons vol passie in voor Arabische vrouwen in Leiden en omgeving. Bij Stichting Narcis streven we ernaar om hen te ondersteunen, versterken en hun participatie te bevorderen. Ontdek hoe wij werken aan het creëren van een hechte gemeenschap, waarin iedere vrouw haar stem kan laten horen en haar volledige potentieel kan benutten. Samen bouwen we aan verbinding, inclusie en emancipatie. Samen sterk.

Lees meer over onze missie

Verrijk je leven metnze diverse activiteiten en diensten

Al ruim 35 jaar biedt Stichting Narcis een warme ontmoetingsplek voor Arabische vrouwen in Leiden en omgeving, waar zij samen kostbare tijd kunnen doorbrengen. Ook vrouwen die geïnteresseerd zijn in de Arabische cultuur zijn van harte welkom. Onze activiteiten variëren van inspirerende informatiemiddagen en gezellige koffieochtenden tot sfeervolle muziekavonden en verrukkelijke culturele maaltijden. Ontdek de diversiteit van onze bijeenkomsten en laat je meevoeren door de gezelligheid en verbinding die wij bieden.

Bij Stichting Narcis bieden we een breed scala aan activiteiten en diensten die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van Arabische vrouwen. Van verrijkende cursussen en interactieve workshops tot informatieve bijeenkomsten, sociale evenementen en betekenisvolle culturele uitwisselingen, er is voor ieder wat wils. Kom en ontdek wat we te bieden hebben.

Ontdek onze activiteiten

Deel deze pagina!

Vindt u deze informatie nuttig? Deel deze pagina met anderen om meer mensen te bereiken en samen te werken aan een inclusieve samenleving.

Neem contact met ons op!

Voor vragen, verzoeken of meer informatie kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. We staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden.

E-mail: stichtingnarcis@hotmail.com
Telefoonnummer:

Neem gerust contact met ons op. We kijken ernaar uit om van u te horen!

Ontdek het laatste nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en interessante nieuwsartikelen. Bezoek onze nieuwspagina om meer te lezen over actuele gebeurtenissen, inspirerende verhalen en belangrijke updates. Klik op de onderstaande knop om naar de nieuwspagina te gaan.

Ontdek hier!