Het Hart van Narcis

Welkom bij "Het Hart van Narcis" waar we onze diepgewortelde missie en visie delen. Hier ontdekt u wat ons drijft, waarom we doen wat we doen, en hoe we bijdragen aan de groei en bloei van de gemeenschap. Lees verder om te begrijpen waarom Narcis het hart vormt van verbinding, inspiratie en groei.

Ontdek Onze Missie

Bij Stichting Narcis is onze missie om een warme en ondersteunende gemeenschap te bieden aan Arabische vrouwen in Leiden en omgeving. We streven ernaar hun integratie, emancipatie en participatie in de Nederlandse samenleving te bevorderen. Dit doen we door diverse activiteiten te organiseren waar vrouwen elkaar kunnen ontmoeten, de Arabische cultuur kunnen ervaren en bijdragen aan een inclusieve samenleving. Onze deuren staan ook open voor vrouwen van andere achtergronden, omdat we geloven in het samenbrengen van diverse culturen.

Een Inclusieve Visie

Onze visie is het creëren van een gezellige en veilige huiskamer voor vrouwen met een Arabische achtergrond in Leiden en omstreken. Door toegankelijke activiteiten willen we bruggen bouwen tussen verschillende gemeenschappen en bijdragen aan de integratie en participatie van Arabische vrouwen in Nederland. We streven naar een inclusieve samenleving waarin vrouwen elkaar inspireren, ondersteunen en versterken. Samen streven we naar groei, begrip en verbondenheid.

De Kracht van Verbinding

Verbinding vormt het kloppende hart van Narcis. Het is de drijvende kracht achter onze missie en visie. We geloven sterk in het verbinden van vrouwen, culturen en gemeenschappen. Door deze verbinding kunnen we groeien, leren en samen een inclusieve samenleving opbouwen waarin iedereen een plek heeft.

Inspireer en Groei Met Ons

Bij Narcis streven we ernaar vrouwen niet alleen te ondersteunen, maar ook te inspireren en te helpen groeien. We geloven dat wanneer vrouwen elkaar ontmoeten, kennis delen en samen activiteiten ondernemen, er een inspirerende omgeving ontstaat waarin persoonlijke ontwikkeling en groei mogelijk zijn.